לוגו
חזרה למאמרים

אסטרטגיה

אנו בארקיט יודעים לבסס אסטרטגיה ותהליכי עבודה יחד עם החברות איתן אנו עובדים. האסטרטגיה אותה אנחנו בונים לוקחת בחשבון שינויים עתידיים, עם חשיבה קדימה, ודיבור בשפה העסקית והמכירתית של המוצר.

אסטרטגיה נכונה מתחילה במחקר נכון והיא חיונית להצלחה של מוצר חדש. התהליך כולל בתוכו: הערכה של המותג – מה הלקוחות חושבים על המותג שלכם, איך הוא מדורג לעומת המתחרים, האם הוא עומד בהבטחתו ללקוחות. מחקר אתנוגרפי – מי הם הלקוחות. מחקר התבוננות – איך הלקוחות משתמשים במוצר בשטח, האם הם משתמשים בו נכון, האם הם "מאלתרים" שימושים חדשים בעזרת הרעיונות שלהם. מחקר אינטרנטי\מקוון – יצירת קשר עם לקוחות, מחקרי שוק נרחבים לקבלת תובנות עמוקות. פסיכולוגית קונים – איך חווית המשתמש בין הלקוחות למוצר בנקודת המכירה, ולמה הם קונים את המוצר המתחרה. כל אלה תורמים לאסטרטגיה נכונה בפיתוח והבאת מוצר חדשני, שונה, וייחודי לשוק, עם ערך מוסף של ממש.

 

14 באוגוסט, 2016

 

 

בואו נעבוד ביחד!

השאר את הפרטים ונחזור אלייך בהקדם.

Please leave this field empty.

יד חרוצים 7

תל אביב

6777899