לוגו
חזרה למאמרים

מיתוג מוצר לעסקים גדולים וקטנים

בישראל קמים בכל שנה אלפי עסקים, כאשר מטרתם היא להצליח. על מנת להקים עסק, רבים זונחים את תפקידם כשכירים וחותרים אל חלומם להקים את עסק החלומות שלהם. על מנת לבנות את העסק כשורה, חשוב לעקוב אחר שלבים חיוניים בהקמתו ולא לפסוח על אף אחד מהם.

אחד השלבים המהותיים והחיוניים ביותר בשלב הקמת עסק או פיתוח מוצר חדש הוא שלב המיתוג. העסק העתיד לקום אמור לפנות לקהל יעד מסוים, ועל כן ישנה חשיבות להפנות את כל משאבי הפרסום, השיווק והמיתוג אל עבר קהל היעד הספציפי. רבים נעזרים באנשי מקצוע חיצוניים על מנת ליצור מיתוג מוצר – על מה בדיוק מדובר?

 

מהו מיתוג המוצר?
בעלי עסקים רבים מודעים לחשיבות של ביצוע מיתוג מוצר, אך לא כולם יודעים בדיוק על מה מדובר ואיך מוציאים זאת לפועל. כאשר עושים מיתוג מוצר, המטרה היא להפוך את השירות או המוצר שהעסק שלנו מציע – למותג. על הליך זה אחראים משרדי יחסי ציבור אשר בונים בקפדנות מערך עבודה מסודר אשר עתיד להפוך את השירות או המוצר שלכם למותג אשר יגע ברבים.

על מנת ליצור מותג, שהוא התוצר הסופי, חשוב לערוך בדיקות מקדימות רבות אשר תפקידן לאפיין את המוצר והשירות ולפרק אותם לגורמים. הפישוט העדין של כל גורם וגורם יאפשרו ליצור תמונה בהירה אשר תקל על הליך מיתוג המוצר ותהפוך אותו לאידיאלי. השאלה הניצבת מול השוקדים על הפיכת המוצר למותג, היא מה היא אופי המותג? לאיזה קהל הוא פונה? לאחר האיפיון יוצרים לוגו וסלוגן אשר הולכים להוביל את המותג.

 

מפיצים את בשורת העסק בגאון
לאחר איפיון השירות או המוצר אשר מובילים את העסק שלכם, הגיע הזמן להפיץ את הבשורה בגאווה גדולה על אמצעי פרסומיים שונים, גם בעסק וגם מחוצה לו. ראשית, כאשר נבנה עבורכם הלוגו והסלוגן המדוייקים ביותר, הדבר הראשון הוא להכין שלט לעסק אשר ישובץ על דלת כניסת העסק שלכם. עם הצבת השלט על דלת כניסת העסק, יעבור המידע שעל השלט אל קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלכם וכך לאט לאט יופצו הרעיונות המגולמים בו אשר נבנו בקפידה בתהליך המיתוג.

מעבר לשלטים שיתנוססו מחוץ למשרד, כדוגמת שלט בית העסק, חשוב להטמיע את הלוגו והסלוגן גם ברחבי העסק. כאשר מדובר על שילוט פנים למשרד לדוגמא, מדובר על שלטים אשר ישחקו תפקיד גם עבור קהל הלקוחות וגם עבור קהל העובדים. השלטים ומיתוגם יעוררו את תחושת השייכות בקרב העובדים, ואילו עבור הלקוחות ישתקף העסק שלכם כרציני, מקצועי וממותג היטב אשר יגרום להם לרצות להיות חלק מהשירות או המוצר שתציעו.

שילוט פנים למשרד יכול להגיע בדוגמא של שילוט המשובץ על דלתות המשרד, שילוט אשר מופיע על דלפק הקבלה בשולחנה של המזכירה, או שילוט אשר ממוקם ברחבי המשרד ומציג את לוגו החברה והסלוגן שלה בגאווה.

23 באוגוסט, 2016

 

 

בואו נעבוד ביחד!

השאר את הפרטים ונחזור אלייך בהקדם.

Please leave this field empty.

יד חרוצים 7

תל אביב

6777899