לוגו
חזרה למאמרים

מיתוג

הכל אודות מיתוג- השלב החשוב בדרך ללקוחות מרוצים

שלב הכרחי
לא משנה איזה עסק יש לכם- אם מדובר על בית קפה פופולרי או חנות בגדים, מיתוג הינו שלב הכרחי בתחרות המתנהלת בין בעלי עסקים. בתקופה שבה כל בעל עסק נאלץ להתמודד עם בעלי עסקים אחרים והתחרות גדולה, יש צורך בפרסום משמעותי שיוביל לחשיפה.
למעשה, פעולת המיתוג מסייעת ללקוחות להבין מי העסק ומה עומד מאחוריו. כאשר בעלי עסקים מחפשים דרכים שונות לקדם את המותג שלהם הם ישקיעו בהליך אשר יאפשר להם להגיע לכמה שיותר קהל- הליך מיתוג.

חשיבות מיתוג ביצירת ערך מוסף
אם עד עכשיו הבנתם כי יש צורך לבצע פעולות שונות על מנת לגרום לכמה שיותר לקוחות לגלות עניין, הרי השלב הבא הוא לייצר ערך מוסף. אחרי הכל, העולם של היום הוא תחרותי מאד ואם המוצר לא מספק דבר מה חדש הלקוחות יאבדו עניין במהרה.
מכאן יש חשיבות רבה להשקיע בהליך מיתוג ולהביא בפני הלקוחות כמה שיותר יתרונות. היום לא מעט בעלי עסקים עושים שימוש באינטרנט על מנת לבדל את עצמם מבעלי עסקים אחרים. לכל עסק יש אתר אינטרנט ובו ניתן לראות את המוצרים השונים. אחת לתקופה יש לעדכן את אתר האינטרנט- למשל על ידי הוספת קטגוריה של מאמרים או הוספת קטגוריה של מוצרים חדשים- כך יהיה ניתן למשוך קהל רב לאתר כזה שיהפוך ללקוחות במשך הזמן.

כמה זמן נמשך ההליך
היום אנחנו חיים בעולם בו הכל עובד בצורה מהירה. אם פעם הייתה סבלנות והבנה כי תהליכים לוקחים לא מעט זמן, הרי היום בעולם העסקי דברים נראים אחרת. יחד עם זאת, כאשר זה מגיע לפעולת מיתוג, יש להבין כי לא מדובר בפעולה קצרה אלא ארוכה, כזאת שתביא לתוצאות טובות. אם ניקח למשל רשת של בתי קפה, האנשים יעדיפו לקנות קפה באותה רשת מפורסמת מאשר בבית קפה שכונתי כי הם מכירים את הרשת, קראו עליה בעיתונים ונחשפו להליך מיתוג עסקי לאורך השנים.
על מנת לבצע את הפעולה כך שיהיה ניתן לראות תוצאות לזמן הרחוק יש להביא בחשבון את השלבים הבאים:
· מחקר: בדיוק כמו כל עיתונאי טוב העושה מלאכת תחקיר לפני פגישה עם מרואיין, כך יש לבצע מלאכת תחקיר לפני "פגישה" עם מוצר מסוים. יש לבדוק את נקודות החוזק והחולשה ולדעת בדיוק כיצד המתחרים האחרים פועלים. יש חשיבות רבה לביצוע מחקר מקיף כי דרכו ניתן לקבל את הידע ולדעת מה מצפה בהמשך.
· אסטרטגיה: השלב הבא לאחר ביצוע מחקר שוק הוא תכנון אסטרטגיה- יש מוצר, אבל כיצד ניתן למתג אותו לקהל? בין אם מדובר בתפריט חדש בבית קפה או בכל דבר אחר, יש להשקיע לא מעט מחשבה בנושא כיצד ניתן לגרום לאנשים לגלות עניין.

11 באוגוסט, 2016

 

 

בואו נעבוד ביחד!

השאר את הפרטים ונחזור אלייך בהקדם.

Please leave this field empty.

יד חרוצים 7

תל אביב

6777899