לוגו
חזרה למאמרים

5 עצות לפני שמעצבים אריזה למוצר חדש – הסודות שלא כולם רוצים לחלוק אתכם

אם נחשוב על זה רגע נגלה שלא משנה איזה מוצר מסתתר בפנים, אם האריזה תהיה מספיק מושכת ומספיק אטרקטיבית אנחנו נוקסם מיד לגלות מה יש בתוכה. עיצוב אריזה הוא לא תורה על רגל אחת, מדובר בתחום מאוד רחב שאפשר לתת לדמיון להתפרע בו וגם אם מדובר במוצר הקשור באוכל, במוצר הקשור בקוסמטיקה או בכל תחום אחר יש מספר עצות שחשוב שמאוד שתשמעו כי הן נכונות לכל האריזות:

מה המטרה שלכם בעצם?
לפני שמעצבים את האריזה חשוב להבין עם עצמנו מה המטרה שלנו ולאיזה קהל יעד אנחנו פונים. אם קהל היעד שלנו הוא בעיקר ילדים נשתמש בהמון צבעים וציורים ואם קהל היעד שלנו הוא מבוגרים עדיף שנשתמש בצבע אחד בולט. המטרה צריכה להוביל אתכם לכל אורך הדרך, לא תמיד המטרה שלכם זהה למטרה של האחר ולכן לפני שאתם מחליטים כיצד תראה האריזה שלכם עליכם להבין היטב מה המטרה שאתם רוצים להשיג ולא לסטות ימינה או שמאלה בגלל מטרה של מישהו אחר.

מה הגודל המועדף עליכם?
עיצוב אריזות כולל בתוכו לא מעט פרמטרים אבל אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא כמובן הגודל. אומרים שהגודל לא תמיד קובע אבל שזה נוגע לאריזות המשפט הזה לא ממש מדויק כיוון שלגודל יש משמעות גדולה כאשר אנחנו בוחרים את המוצר שלנו. אופן ההתייחסות לגודל האריזה לא חייב להיות רק בנפח עצמו אלא גם באופן שהאריזה מעוצבת וכך למשל אתם יכולים לבחור בין אריזה רזה וגבוהה או אריזה רחבה וקומפקטית אבל הגודל למעשה יהיה זהה.

האם דמות מוכרת על האריזה עושה את העובדה?
הדעות חלוקות בנושא הזה ובזמן שיש כאלו שחייבים פנים מוכרות על האריזה אחרים יגידו שזה לא כל כך משמעותי ואנשים ידועים לעשות את ההפרדה בין הפרצוף על האריזה לבין מה שיש בתוכה. גם אם מדובר למשל באריזה למתנת יום הולדת ואתם מתלבטים האם להדפיס על האריזה את התמונה שלכם או לא, מדובר בשאלה טריקית ואין כאן תשובה אחת מנצחת כי מצד אחד זה מראה שהמתנה היא מכם והשקעתם בה מחשבה רבה אך מצד שני זה יכול להעיד שאתם מרגישים במרכז ולאו דווקא מקבל המתנה.

עיצוב אריזה בוחרים בהתחלה ולא מאלתרים
הרבה מאוד פעמים אנחנו מתחילים משהו מבלי שאנחנו בטוחים איך זה ייראה בסוף וכאשר זה מגיע לעיצוב אריזה מומלץ לדעת מראש מה אתם הולכים לקבל. אריזה מעוצבת צריכה להיות קבועה וברורה ועליכם לדעת מראש מה אתם רוצים וכיצד היא הולכת להיראות.

לכו עם הלב שלכם ופחות עם הראש
כאשר מעצבים אריזה, הלב והראש לא תמיד מגיעים להבנות והעצה שלנו אליכם היא להקשיב יותר ללב ויותר להתעלם מהראש. ברוב המקרים התחושה הפנימית הזו תגבר על המחשבה הרציונאלית ולא משנה לאיזו מטרה אתם מעצבים את האריזה שלכם, יותר נכון ללכת עם הרגש מאשר עם המחשבה המקובעת.

25 במאי, 2017

 

 

בואו נעבוד ביחד!

השאר את הפרטים ונחזור אלייך בהקדם.

Please leave this field empty.

יד חרוצים 7

תל אביב

6777899